Bobby boucher

Bobby är en tönt! Tycker att hon kan uppdatera sin blogg oftare innan hon börjar klaga på min!!!!!!!!

Aja nog om det.. ;)

har nyss ätit, blev kycklingwok! Gott som fan var det! Fast lite starkt hehe .. ;) Blir att dricka lite ikväll igen :) Fast blir bara öl den här gången. :) Är väldigt stolt över att jag har varit i skolan precis varenda dag och på precis varenda lektion den här veckan! De ni! :DDet är faktsit inte så jävla jobbigt som man kan tro ;). Förresten har jag värsta softa veckan nästa vecka :) Slutar inte en enda gång efter 1 ! Så det är ju inte heller helt fel :)

Nu har jag bara ett problem med skolan.. Jag har inte kommit på vad jag ska göra för projektarbete än :O:O Kan någon hjälpa mig?

Hörs <3

Kommentarer
Postat av: Malin :D

jag bryr mig inte om vad du äter :)

2010-01-23 @ 16:09:48
URL: http://mallizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0