Bussagg

Ska strax ner och träna, blir ett corepass idag, vad nu det innebär haha. Men verkar bra, ska tydligen vara bra för bålstabiliteteten?

Fredag idag då. Känns bra, men inget speciellt. Är ju "ledig" istrort sett hela tiden. Är inte det egentligen men det känns som det när man pluggar på distans. Att det är typ läxor man gör bara eller nåt haha. Jaja nog om det.

Ska inte göra något speciellt den här helgen, blir helt lugnt. Det är så jäkla skönt att vakna upp och inte vara bakis, älskar den känslan haha. Men det är fortfarande inte bakiskänslan som är värst, det är ångesten, får alltid ångest, spelar ingen roll vad jag gör. Och det är typ en utav dom värsta känslorna som finns! Hate it.

Imorgon ska jag upp på ett spinningpass i ottan ;) kvart över nio börjar passet, men eftersom man bor i världens omodernaste "stad", så går detinga bussar knappt på lördagar, så jag får lov attt a en buss som går kl 8. Suck!

Apropå dåliga bussförbindelser, jag är nervös som fan inför söndag pga dessa bussar. Tänk om någon är försenad, eller åker för tidigt eller vadsomhelst? Då är jag helt körd!

Dalatrafik borde verkligen tänka över sina busstider. Det funkar inte längre att ha sånna tider dom har. Det värsta är ju nästan att alla busstider är så jävla ologiska, tex 501, som går ner på stan, är där nere prick och halv, så om man börjar jobba kl 8, ja då får man lov att åka så man är där halvåtta, sjukt?? Hatar bussar imora, en utav anledningarna till att jag hellre går eller åker buss på våren, sommaren och hösten. Bara på vintern man gör det efftersom man MÅSTE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0