framtidsfunderingar

Hallå!

Allt rullar på just nu vilket känns skönt. Det enda jobbiga är väl att jag känner mig rätt stressad hela tiden. Eftersom jag har två boenden, med ca en mils mellanrum, och jag bara är skriven på ena addressen, och har dator mm där, så blir det att jag måste åka dit så fort jag är ledig för att kolla post, mail mm. Får aldrig ta det lugnt när jag är ledig, utan det är upp tidigt och uträtta massa ärenden.  Eftersom jag inte har körkort gör det allt 100 ggr jobbigare, känns som jag inte gör annat är och sitta och vänta på bussar.. Men det kommer nog lugna ner sig snart hoppas jag :)

Ska boka in mig på kick off för oriflame som är i aug. Den hålls i stockholm, så jag och nina tänkte passa på att ta en minisemester samtidgt,  tors - sönd. Ska bli kul!

Och imrogon fyller jag 20 ;) 20års krisen börjar göra sig påmind. Nyss var jag så jäkla säker, men nu vet jag inte riktigt. Jag kan inte bestämma mig om jag ska plugga på högskolan , alltså söka in till vårterminen, eller om jag ska vänta. Hjärnan säger SÖK! Men mitt hjärta säger annat. Att jag borde ta vara på den tid jag har som ung nu, och dra ut och resa och uppleva världen. Jag vet inte vad jag ska göra? Vill ju båda delarna, men känns endå som att om jag inte söker in, kommer jag endå bara vara kvar här, så det kanske är bä'st att söka endå. Har ju fortf "sommarlov" då, och då kan man försöka hitta på nåt kul? Jag skulle verkligen behöva prata med mig själv när jag är typ 40 lr nåt :p Men det kan jag ju inte, så man får chansa. Det lutar nog till att söka in på högskolan, det känns säkrast så. Hoppas att jag inte ångrar mig. Jag har ju hela livet på mig för allt det andra?!! ;) Kanska ska tänka vuxet för en gångs skull :) Och jag har ju hela året på mig att göra nåt kul, men endå känns det som att jag inte kan. Känner mig så låst till att vara kvar här.. Det blir nog bra i slutändan iaf, det brukar ju bli det.

Ha det så bra allihopa nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0