What you ate today

Har inte ätit så mycket idag, bara frukost. Men jag msåte ta denna nu ändå för jag glömmer bara bort att skriva på kvällen och vill ju försöka följa den här listan så då får det bli så här :)

Jag har ätit två matskedar turkisk yohurt med grädde och kanel, två finncrisp med ägg på, ett koktägg,( alltså två ägg totalt), och sen en kopp kaffe med grädde i på det :)

Lunchen vet jag redan vad det blir, ugnstekt falukorv som blev över från igår. Till det några körsbärstomater och så ska jag väl hitta på något "kul" med vitkål. Får se. Har hört att det ska vara väldigt gott att steka strimlor av vitkål i rikligt med smör, att det nästan blir som pasta, ett bra substitut åtminstone, så kanske ska prova?

Middag har jag ingen aning om. Skulle kunna gissa att det blir nåt med köttfärs men får se ;)

Till mellis blir det nog ett par babybels :) Har blivit beroende av dom :S Inte kanske så mycket för att jag tycker att dom är jätte goda( är inget stort fan av ost), utan mer för att dom är roliga att äta. Små mini ostar :) Haha :)

Ja det var väl det, om jag kommer ihåg skriver jag in vad jag åt till middag, kanske kan uppdatera det imorgon annars.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0