Hittills under 2009 har du:

Druckit alkohol ? - Men ja
Rökt ? - Ja :(
Snusat ? - ja,det har hänt
Varit full ? - Hehehe
Rökt vattenpipa? - nix
Däckat ? - Hehee
Blivit påkommen ? - Det har jag väl :p
Kysst en främling ? - Ja haha
Fått ett sugmärke ? - yes :p
Gjort ett sugmärke ? - tror jag inte
Har haft oskyddat sex ? - mhm..
Har strulat med fler än en person under 24 timmar ? - hehe ja
Kysst en kille i klassen ? -Haha nej :p
Gjort något dumt ? - Japp
Gjort något som du ångrar ? - Japp
Strulat med ditt ex ? - Kan man kanske säga?
Sagt nej till sex ? - Ja
Fixat dig i timmar ? - Nja, inte i timmar kanske :p
Gråtit inför mer än 10 personer ? - Hehe det har jag nog :p
Smygit ut ? - Yes :p
Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande ? -Nope
Sovit brevid någon av samma kön ? - Nej :p
Sovit brevid någon av motsatt kön ? - Ja :)
Lekt med någons känslor ? - Nej :p Tror jag inte iaf

Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? - ja, det har jag verkligen.
Gråtit dig till sömns ? - japp, många gånger
Gråtit framför någon du älskar ? - jepp
Har haft sex ute i skogen ? - nix
Kysst en kille ? - Japp
Vaknat av att du gråter ? - jepp
Mått bättre eller sämre av alkohol ? - Mått bättre..
Slagit någon på skoj ? - jaa
Blivit slagen på skoj ? - jepp
Lärt känna över 10 stycken nya människor ? - eh, kanske de. Räknar inte direkt varje människa jag lär känna. :P
Gått bakom ryggen på någon ? -  hehe tror inte det :p
Badat i havet ? - Nej.
Har haft snöbollskrig ? - nope, inte än :p
Inte sovit på en hel natt ? - Ja,typ
varit på sjukhuset? -  Japp
sovit i över 12 timmar ? - tror de.
Sett en film mer än 10 ggr ? - neej.
Tagit någon på röven ? - ja ;)
Lärt känna någon via internet ? - nix
velat  dö - mmhm
Fått ett IG ? - jepp
Åkt buss i över 10 timmar ? - nej.
Varit ute en hel natt ? - jajjemän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0