Dag 02- Min första kärlek

Jag är tillsammans med min första riktiga kärlek. Det kanske låter väldigt konstigt för många, men jag var rätt sen med kärlek.Vi blev tillsammans 2009, men höll på fram och tbx i ett år innan. Jag kan ibland sitta och längta tbx till den tiden eftersom att vara nykär är så härligt, åtmisntonde när man inte har varit det på länge. Egentligen skulle jag aldrig vilja ha tbx den känslan..

Vi har bott ihop i stort sätt från sommmaren 09.

Han är helt klart min bästa vän. Jag har aldrig haft någon som jag kunnat berätta allt för, men med honom skämms jag inte över nåt. Han vet istortsätt allt om mig. Iallafall det som är värt att veta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0