Dag 03 Mina föräldrar

Mina föräldrar firade 21 år som gifta igår. Dom är några utav dom få som faktiskt fortfarande är gifta :)

Dom har alltid funnits där på ett sätt som ingen annans föräldrar var. När jag var 14 kom pappa och hämtade mig när han fick reda på att jag var alldeles för full någonstans, och det kan jag lova att ingen utav mina vänners föräldrar gjorde, så självklarrt hatade jag dom. Dom tvingade mig upp till skolan, även när jag bara hade en enda lektion, vilket jag tyckte var väldigt onödigt, eftersom det var som en ledig dag för mig. Men inte enligt mina föräldrar inte, pappa skjutsade mig till skolan och jag var så arg att jag grät.

Jag var den enda som smög  med rökningne fortfarande fastän jag var 17 år, medan det för mina kompisar var normalt att bli bjuden på cigg av sina föräldrar.

När jag var 13-17 hatade jag mina föräldrar mest utav allt.Dom behandlade mig så himla fel och var så orättvisa. Men nu är jag glad över det, för alltså hade dom inte funnits där då hade jag inte varit den jag är idag. Då hade jag spårat ur totalt, det är jag helt säker på.

Så tack för det mamma & pappa, även om jag hatade er då

Har tyvärr inga bilder på dom tillsammans på min dator..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0