Längtan

Men vad gjorde jag? Hade ju skrivit värsta långa inlägget och så skulle jag publicera, men råkade trycka på någon knapp så jag hoppade bakåt i sidorna????? Hur irriterande?

Kanske inte var så intressant ändå haha. ja ja.

Känns lite sjukt att ha jullov, jag ska ju egentligen inte ha det men har det ändå. Men jag klagar inte.

Och jag brukar inte längta så efter sommaren, försän den börjar närmra sig, men just nu längtar jag efter sommaren. Och det känns konstigt. Jag har inget inplanerat eller nåt sånt så det är inte därför jag längtar. Är mest sommarkläderna jag längtar efter tror jag hihi.

Ja va mer kan jag skriva? Tänkte att jag ska gölra en sån där lista oxå :) Kansek ska jag börja med det där alla andra bloggare kör meD? Det där om en ny sak varje dag. Tror det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0