Mitt 2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja det har jag absolut gjort. Tagit studenten, jobbat på "riktigt", deklarerat( haha), gått på krogen ( på riktigt) RÖSTAT mm.

Har du några nyårslöften?
Inte nyårslöften bara mål

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Inga vänner men MÅNGA bekanta

Vilka länder besökte du?

Bara sverige hehe

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

6-9 maj, 20- 21 maj, 4 juni, 19 juni, 21 juni, 23 juni, 14 aug, 2´4- 25 december

Vad var din största framgång 2010?

Jag har fått mycket bättre självförtroende, jag tror mer på mig själlv. Har även slutat röka, förhoppningsvis föralltid.

Största misstaget?

Det vet jag inte

Bästa köpet?

Mina nyårsskor!
Vad spenderade du mest pengar på?

Cigg, alkohol, kläder Mat

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Ja klart

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Love the way you lie, breathe me, One, Whatcha say, Kids, Memories

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Måste säga gladare

Vad önskar du att du gjort mer?

Kämpat mer

Favoritprogram på TV

I form med anna anka( haha), DH, Grey's anatomy mm

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Väcktes av ett telefonsamtal från min pojkvän på ett soligt öland. Jobbade från 11:00 - 22:00, fick pyttipanna till middag och åt knäckebröd med mjukost på till kvällsfika med en nyfunnen vän. Inte min bästa födelsedag men den var ändå speciell och jag kommer aldrig glömma den kvällen.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Mer trendig än vad den kanske annars har varit. Som sagt jag har fått bättre självförtroende. :)

Den bästa nya personen du träffade?

Måste säga kicki från öland :)












 





Bilder säger mer än ord, och jag tycker att dom här bilder representerar mitt år rätt så bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0