ovanligt långt

Jag vill verkligen åka och träna men känner mig för dålig för det. är helt slut. Sen helt plötsligt kan jag få värsta rycket men sen bli trött lika snabbt igen,. Man tror ju nästan att man gå upp typ 20 kg om man inte tränar på en vecka haha. Fast funderar nästan på om jag inte borde det egentlgien, så som jag äter hehhee.

Har inte gjort så mycket idag, skickat in ett papper så jag kan börja plugga. :) Dom va tydligen tvungna att ha mitt slutbetyg från gymnasiet. Sen va jag och älskling på maxi, där fick han för sig att han skulle köpa ett nintendo wii bara för att det var så billigt (mellandagsrea), men jag fick honom att åtminstone fundera till imorgon :) Han har ju faktiskt redan ett xbox...

Och sen tycker jag att dett är väldigt konstigt att det kan bli ett sånt jävla liv bara för att man väljer att vara nykter på nyår? Jag är inte den som bangar, absolut inte, men när det ändå inte händer något just den här kvällen, kan man inte bara få vara nykter då? Det är ju inte direkt som så att jag ska sitta i soffan och kolla på film och vara sån, jag ska bara inte dricka. Man kan fira nyktert??

blev ett ovanligt långt inlägg nu ju hehe :)

Kommentarer
Postat av: Karin

Sv: Tack!

2010-12-28 @ 18:14:07
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: amanda

svar: ja ellerhur!

2010-12-28 @ 19:14:46
URL: http://aamandaolivia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0