Under 2010 har jag

Druckit alkohol ? -  Japp
Rökt ? - Ja, men har slutat hoppas jag haha
Snusat ? - Nej inte vad jag minns iaf
Varit full ? - ja
Rökt vattenpipa? - nix
Däckat ? - Haha ja
Blivit påkommen ? -  Påkommen för vad? Nej inte vad jag vill minnas iaf
Kysst en främling ? - Nej :)
Fått ett sugmärke ? - Det tror jag inte
Gjort ett sugmärke ? - Inte vad jag minns
Har haft oskyddat sex ? -  Nix
Har strulat med fler än en person under 24 timmar ? - Nej :)
Kysst en kille i klassen ? - Varför skulle jag?
Gjort något dumt ? - Ja klart jag har..
Gjort något som du ångrar ? - Jajjemen
Strulat med ditt ex ? - Nix
Sagt nej till sex ? - Ja
Fixat dig i timmar ? - Är naturligt snygg så nej haha
Gråtit inför mer än 10 personer ? - Har jag garanterat gjort haha
Smygit ut ? - Nej
Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande ? -Nej
Sovit brevid någon av samma kön ? - Beror på hur man räknar, men teoretiskt sätt så ja
Sovit brevid någon av motsatt kön ? - Ja :)
Lekt med någons känslor ? - Nej

Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? - ja
Gråtit dig till sömns ? - Nej inte till sömns
Gråtit framför någon du älskar ? - Ja
Har haft sex ute i skogen ? - Typ
Kysst en kille ? - Japp
Vaknat av att du gråter ? - nej
Mått bättre eller sämre av alkohol ? -Tror nog sämre faktist
Slagit någon på skoj ? - ja
Blivit slagen på skoj ? - ja
Lärt känna över 10 stycken nya människor ? - Jag tror nog det
Gått bakom ryggen på någon ? -  inte direkt va
Badat i havet ? - Ja xD
Har haft snöbollskrig ? - nej och tänker inte heller
Inte sovit på en hel natt ? - Ja
varit på sjukhuset? -  Nix
sovit i över 12 timmar ? - tror de.
Sett en film mer än 10 ggr ? -Nej har nog växt ifrån sånt
Tagit någon på röven ? - ja
Lärt känna någon via internet ? - nej
velat  dö -  ja
Fått ett IG ? - ja
Åkt buss i över 10 timmar ? -  jaa drygt som fan
Varit ute en hel natt ? - ja kan man ju kalla det haha


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Har du några nyårsplaner?? :)

2010-12-29 @ 21:35:15
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0