ork

Jag får sån lust ibland! Att verkligen göra nåt utav mitt liv. Jag vet att jag kan göra istort sätt vad jag vill. Måste bara ha orken och viljan. Det är just det som är problemet. Ibland så känner jag verkligen för att ta tag i allting, men innan allt är ordnat så har jag tappat motivationen igen. Så håller det på hela tiden. Jag har ingen ork till något just nu känns det som. Jag vill så himmla mkt, men orkar inte ens göra hälften.  Jag vill plugga upp mina betyg nu medans jag går kvar på gymnasiet, men jag känner att jag inte orkar. Jag vill verkligen, men orkar inte. Jag vill börja plugga direkt i höst igen, men jag orkar inte. Jag har inte betyg för det så det går inte heller för den delen. Men om jag bara hade orkat..

Kommentarer
Postat av: Naima

Okej, synd :/

Hur har din dag varit då ?



Kram // Naimaifinland

2010-01-07 @ 16:21:52
URL: http://naaimas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0