Dag 17 Mitt favoritminne

Sitter och försöker komma på något som är mitt favoritminne man kan inte nestämma mg för vilket som är just det. Har så många fina och bra minnen, men även hemska. Sådana minnen man aldrig kommer glömma bort, och såfort man tänker på det, får tillbaks just den känslan man hde just då.

Jag kan tatre favoritminnen. Det här är inte alla mina favoritminnen, och kanske inte det bästa heller. Men fortfarande favoriter.

I sommras skulle jag och min jobbarkompis bada, vi tänkte hoppa från piren. Och jag är väldigt feg av mig när det gäller sånt där haha, men hon tvingade i mig iallafall. Det ända jag kunde tänka på var fiskar så fick lite smått panik. Och vilka problem vi hade att ta oss upp. Herregud säger jag bara. Tänker aldrig någonsin hoppa från en pir!

Min 18- årsdag. Själva känslan av att; nu är jag 18 år! Har aldrig kännt en bättre känsla. går inte att beskriva, men ni som har fyllt 18 vet kanske vad jag menar? :) Den dagen var perfekt, förutom att jag fick typ solsting och världens huvudvärk pga väremn så det blev en vääldigt tidig kväll.

Lady gaga2s konsert förra året. Behöver jag verkligen förklara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0