hundrade gången gillt

Glömde helt och hållet bort att uppdatera imorsse. Vaknade upp på helt fel sida tror jag. Var iallafall inte på bra humör. Och tjatmostrar gör inte saken bättre!

Har precis ätit lunch iallafall. Och det var riktigt jäkla gott! :) Har hunnit med en promeand innan frukost och sedan en vända på gymmet så dagens träning är klar nu. Ska nog ta och dansa lite i eftermiddag också tror jag.

Det känns grymt skönt att jag klarat av att vara så pass duktig som jag är. Jag hoppas verkligen att det ger resultat bara, men det tycker jag verkligen att det borde. Jag vill inte se ut såhär längre, det är jobbigt både psykiskt och fysiskt. Så ska försöka hålla mig i 2 månader och se vad som händer. Jag har faktiskt kommit på att tex chips och sånt inte är så jätte gott, utan det är bara något jag äter mest för att jag är sugen. Det är mat jag är mest svag för, pizza, lasagne, pommes& bea tex. Jag kan äta tills jag dör och ska jag vara ärlig skrämmer det mig lite.

Så en gång för alla ska det här gå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0