Trots

Hallå igen. Har inte orkar skriva eftersom jag har varit sjuk. Har inte haft någonting att skriva heller för den delen. Ska trotsa förkylningen idag och bege mig iväg och jobba.Ska bli skönt då jag dom senaste dagarna bara har legat i sängen och knappt rört mig ur fläcken.

Känns verkligen som att bli sjuk var det värsta som kunde hända just nu, för det innebär att jag inte kan träna, och jag har precis börjat tycka att det är kul att träna, och är rädd att jag ska tycka det är jobbigt och tråkigt igen när jag blir frisk. För som det känns nu så blir det vila hela veckan ut.. Men det är lika bra annars kommer jag bara bli sjuk igen på en gång så.

Jaja jag hör väl av mig senare igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0