Gomorron gomorron

Godmorgon!

Själv vaknade jag klockan nio, av mig själv. Skönt att inte sova bort hela dagen bara för att man är ledig :) Ska fixa med lite grann idag, så det var skönt att jag gick upp tidigt.

Ska tvätta kl 12
Ringa fortum ang elavtal
Packa

Ska ju flytta till egen lght! Känns lite läskigt men otroligt bra oxå :) Anledningen är att jag ska jobba ca 1,5 mil från där jag bor, och jag har inget körkort (:(), så det hä'r blir den bästa lösningen. Har räknat ut att jag faktiskt tjänar på attt ha lght istället för att tigga skjuts av folk. Om inte annat sparar jag på mitt spyke, hade sån jävla ångest över hur jag skulle kunna fixa det här avståndet, funderade t.o.m på att cykla, men blev snabbt avrådd. Knaske inte är så smart att cykla 2-3 på natten på en väldigt smal och hårt trafikerad väg.. ;) Plus att det är skog där= björnar och älgar!? Hade varit rätt läskigt :p nu får vi bara hoippas på att det ska gå bra, med min mörkerrädsla vill säga. Men det hoppas jag. Jag måste lära mig någon gån, så detta är ett ypperligt tillfälle!

Jobbade "första dagen" igår, eller ja det var inte första dagen, min tredje, men vi hade premiäröppningen igår!Gick över förväntan faktiskt. Det enda som krånglade var kassaapparaten ( som vanligt), men utöver den gick det riktigt bra! Hade Faktiskt riktigt kul åp jobbet igår! :):):)

Så det var lite om hur min varadag ser ut just nu. Allt verkar rulla på åt rätt håll! Börjar förresten på Spanska steg 3 på måndag. Klarade steg 2! Och nu har jag även VG i idrott& hälsa A! Funderar på om jag ska läsa ma B kursen i höst. Tro det blir så. Sen är jag redo för Högskola! Längtar verkligen! Och just nu känner jag mig otroligt stolt över mig, som faktiskt fixar det här! Fick tom beröm av syon!?!?

Men vi hörs! Kramis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0