update

Känner att jag suger på uppdateringen men det är inte direkt någon nyhet.

Den här veckan är en stor vecka i mitt liv. På onsdag kör jag riktiga första dagen på mitt nya jobb. Är taggad, men också lite nervös! Är ju väldigt nervös av mig så vore nästan mer konstigt om jag inte var nervös haha, men jag hatar verkligen den känslan. Blir nervös av allt känns det som :p Men sånt är väl livet. Undrar om jag nån gång i framtiden kanska har slutat vara så nervös hela tiden, och iställer är helt lugn inför nya saker? Skulle ju kunna vara så, att man typ lär sig att "ja men det är ju inte så farligt, helt onödigt att vara nervös", hoppas det ;)

Känner att jag kommer ha otroligt mkt att göra i sommar, jobba + plugga så fort jag är ledig. Hoppas att den kombinationen funkar, men det borde den.

Ja det var lite update fårn min sida. Hör av mig sen igen  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0