Five pet peeves

Haha, får jag bara skriva fem saker som irriterar mig? ;) Stör mig på rätt mycket tror jag, men vet att många är värre. Det här blir ingen topplista, utan skriver det jag kommer på just nu bara, det finns säkert saker som jag tycker är mer irriterande :p

- Folk som kör bil som idioter. Typ inte använder blinkers, ANVÄNDER HÖGERREGELEN??, kör för fort, sladdar och sånt där. Sitter jämt och svär över andra bilister när jag åker bil haha :p

- Folk som säger VA? efter allt! Hörde du att hon hade sagt så? VA? Alltså, det ordet är det typ det värsta jag vet!!!

-När jag frågar om något, och personen jag frågar inte vet svaret. Alltså, jag vet, kanske är konstigt att bli irriterad över, men jag hatar det!

-När folk inte visar tillräckligt mycket intresse. Det är lite svårt att förklara, men när man kanske berättar om något, och personen typ bara: okej.. Det är skit irriterande!

-Folk som förklarar dåligt. Herregud vad jag kan bli arg då!!

Alltså, känns som att det är lite onödiga saker jag blir irriterad över, kanske är ovanligt arg av mig? hahah

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0