Blä

Imorgon är det äntligen nyårsafton! :D:D

Ska väl strax gå hem och reda ut vissa saker.......... Orkar inte menmen. Så jävla trött på skiten! Vad är det för vits att fylla 18 när man ändå hela tiden blir behandlad som en fjortonårig? Mina föräldrar är ju fan värre en när jag var 14, känns det som. Ingen frihet alls. Hela tiden, varje dag, samma jävla tjat; När kommer du hem? Vart är du? Kom hem nu! Jag orkar inte. Det får bli som det blir, för just nu känner jag att jag inte vill ha något alls med dom att göra... Men men. Hörs väl sen. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte bra blogg hörru:) Gillar den!

Jag själv har precis börjat blogga.Om du gillar en blogg en snygg design och en bloggare med egen klädstil så bord du verkligen kolla in min blogg:)

Jag hoppas alf att du gillar den :)



http://housebunny.blogg.se

2009-12-30 @ 12:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0