!

Asså jag fattar inte inte varför folk bryr sig så mkt! T.e.x Anna Anka, många säger att hon är dum i huvudet, och att hennes program är skit med mera, och samma med kissie. Det jag inte förstår, är om man nu hatar någon sä jävla mkt, varför ens ägna sin dyrbara tid åt titta på programmet, lr läsa bloggen? Har man inget bättre för sig? Och sen sitta och kommentera elaka saker. Jag förstår verkligen inte det :S Hade jag inte tyckt om kissie, då hade jag väl gett fan i att läsa hennes blogg? Jag tror att anledningen till att folk hatar dom så mkt, är för att dom är allt som dom själv skulle vilja vara! Anka och Kissie säger precis vad dom tycker, om allt! Och det är det inte många som vågar kan jag säga. Jag blir så jävla irriterad på sånna människor! :S

Kommentarer
Postat av: j

HEJSAN! ♥



Kika gärna in min M E L L A N D A G R E A i min bloppis !



Säljer MASSOR med prylar för H A L V A P R I S E T !

Så skynda fynda =D



Säljer bland annat:



*ROSA MOBILTELEFON

*ROSA DIGITALKAMERA

*SNYGG SKINN-HANDVÄSKA

*CUPCAKE SMYCKESSKRIN

*LÖSHÅR

*TANDBLEKNING

*HELLO KITTY PRYLAR

*LARS WINERBÄCK SKIVOR

*KLÄDER

*ALTERNATIVA KLÄDER



(vill du ej ha reklam så ber jag om ursäkt o ber dig ha överseende med detta)



Men kolla gärna in, du kommer INTE bli besviken!



KRAM KRAM ♥



http://enbbloppis.blogg.se/



http://enbbloppis.blogg.se/

2009-12-27 @ 07:43:15
URL: http://enbbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0