Igen ;)

vad heter du? - Eleonor
vart bor du? - Mora
långt/kort hår? - Ganska kort just nu, eftersom jag nyss klippte av typ allt :p
skostorlek? - 39- 40
brunett/blond? - Typ mörkblond?


sex&kärlek-

har du ett förhållande? -
Japp
om inte varför? -
är du kär? - Ja?
vill du ha några av dina ex? - Har inget ex haha
hur många seriösa förhållanden har du haft? Har! 1
hur många har du varit riktigt kär i? 1..
har du haft sex? Ja
om med hur många? De du :p
ångrar du dig? finns vissa ja..
var ni tsm? - Inte med dom fleste hehe
hur länge varade ditt senaste förhållande? - Har bara haft ett, och vi har varit tsm i 9 månader nu snart :)

familj

hur många är ni i eran familj?
6.
trivs du? Ibland
älskar du din familj? Yes
vem umgås du med mest? Bobby :D
villka består din familj utav? mamma, pappa, jag + mina 3 systrar
vad skulle du göra om dina syskon dog? Bra fråga!


vänner

har du många vänner?
Nja sådär
vilka är dina bästavänner? jadu :p
vem är du med mest? Det är väl perra och bobby :D
kan dina vänner lita på dig? Ja, för det mesta ;) Hehehe
kan du lita på dom? Jag vet vilka jag kan lite på..
gör du allt för dina vänner? Stort sett!
skulle du kunna dö för nån av dom? ja
längtar du efter nån nu? Nope
ställer du upp vad som än händer? Ja det tycker jag väl att jag gör :)
har nån av dina vänner behandlat dig som skit? Haha ja
varit ovän med nån? Japp
är ovän med nån? Nej?

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0