Kul!

Har sett att det börjat komma in mer och mer personer här nu, vilket är kul :) Hoppas bara att ni stannar oxå haha ;) Har nyss ätit middag, vilket var gott! :) Håller på och kikar efter den perfekta klänningen till nyår :) Är inte speciellt lätt, eftersom att jag itne vill att den ska kosta för mkt, men alla snygga är ju hur dyra som helst :O Men tror att jag har hittat en nu :). Tänkte oxå köpa nya strumpbyxor, men när jag såg priset, efter frakt och sånt där, så ångra jag mig. Över 100 kr för 1 par nylonstrumpbyxor? :O Då kan jag köpa 2- pack lr 5- pack mkt billigare i en affär! :P Ska oxå försöka hitta ett par nya skor, men tror ajg nog att jag tar på mellandagsrean ;) Uppdaterar nog ltie senare, så vi syns då! :) <3

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag har inte heller hittat den perfekta nyårsklänningen. Får se om jag hittar någon annars blir det väl någon klänning man redan har.. Så piffar man upp den :)

2009-12-17 @ 21:30:47
URL: http://bellboli.blogg.se/
Postat av: Anonym

Precis! :)

2009-12-18 @ 07:59:59
URL: http://ellisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0