Mellandagsrean

Var nere en snabbis och kollade på rean. Fanns inte speciellt mkt, men hittade ett par skor iaf. :) Så nu är det fixat till nyår oxå! :D Hoppas bara att min klänning hinner komma. Annars får jag försöka hitta nåt bra fort dagen innan.. :p Men det gjorde jag ju förra året så det ska väl gå bra nu me haha. Men vill verkligen ha den jag beställde! :)

Det här jävla äckliga vädret gör mig på dåligt humör! Hatar verkligen när det snöar, regnar lr blåser. Just nu snöar och blåser det som bara fan! Man kan inte göra nåntingt ute. Om man ska nånstans måste man åka bil. Men det blir väl bättre snart. :) Hellre att det är lite kallare än sånt här skitväder!

Ska väl uppdatera lite mer senare, så håll utkik! ;) <3<3


Kommentarer
Postat av: Malin

Hm, suger på att uppdatera? :) Här skrev du att du skulle skriva senare men nej :O?

2009-12-27 @ 22:36:01
URL: http://mallizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0