Sånt där igen ;)

 

Alla ska svara på nollnians svar
för att få ett bra år 2010.

ÅRET.

Hur har året nollnio varit för dig? Både bra och dåligt
Bättre än förra året?  jaa, det har det nog
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? ja
Har du flyttat under år nollnio? halvt
Har du hittat en ny låt som du älskar? jaa.
Isåfall vilken? men det är flera stycke ju!
Har du druckit alkohol? yes
Har du kysst en främling? joo :p

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nollnio? Bra och dålig, men mest bra!
Har du varit kär? Ja, jag är nu. :)
Har du sagt jag älskar dig till någon? Japp!
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja! (:
Har du haft ett hemligt förhållande? njaa

SORG&HÄMD.
Har någon i din närhet tagit självmord? nej
Har någon i din släkt avlidit? nej.
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? nää.
Varit i slagsmål? näej.

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? Japp
Isåfall vad? dedu :p
Har du skämt ut dig? ja kan man väl säga hehe
har du ljugit för en vän? japp
Har du varit ute en hel natt? yes
Har du blivit tagen av polisen? nää. :D
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? jepp
Har du sovit i samma säng med ngn i samma kön? nix

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på? St mikeal
Har någon varit elak mot dig i skolan? nä?
Hatar du ngn på din skola? hatar och hatar.. :p
Har du gjort ngt framsteg? Nåt lär jag väl ha gjort :p
Haft alla rätt på ett prov? tror itne det asså

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? jodå
Har du förlorat en vän? kan man nog säga ja
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? japp
Har du gått bakom ryggen på en vän? neej
Har du ljugit för en bästavän? jaa...
Har du många killkompisar? njaa


Kommentarer
Postat av: bob

hihi :) vet inte vad jag ska blogga om tyvärr :/

2009-12-18 @ 21:11:01
URL: http://mallizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0