Sånt där test ;)

 

Hur har året 2009 varit för dig?  Både bra och dåligt :p
Bättre än förra året? Ja!
Har du träffat några nya vänner? Ja! :)
Någonting du aldrig kommer glömma från 2009? Hmm.. Jag vet faktist inte.. Men det är väl kärleken :)
Har du flyttat under år 2009?  Halvt :p
Har du hittat en ny låt som du älskar?  Yes, många :)
Isåfall vilken? Så många ju! Men Monster med Lady Gaga är en :D
Har du druckit alkohol? Yes.
Har du kysst en främling? Haha ja :p

KÄRLEK.

Hur har din kärlek varit 2009? Både bra och dålig, men mest bra :D
Har du varit kär? Yes
Har du sagt jag älskar dig till någon? Japp
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Japp
Har du haft ett hemligt förhållande? Haha typ

SORG&HÄMD.
Har någon i din närhet tagit självmord? Nej;s
Har någon i din släkt eller nära avlidit? Nej! :D

Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Njaa
Har du varit i slagsmål? Nej det har jag inte :p

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? Japp
Isåfall vad? finns mkt, men t.e.x att jag skitit i skolan så mkt
Har du skämt ut dig? Haha ja självklart ;)
Har du ljugit för en vän? Hehe ja
Har du varit ute en hel natt?  Yes :p
Har du blivit tagen av polisen? Nej det tror jag inte iaf :p
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Japp
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? Nej tror inte det :p

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du i? S:t Mikaelskolan
Har någon varit elak mot dig  skolan? Hehe nej :p
Hatar du någon i din skola? Hatar och hatar, tycker väl mindre bra om vissa haha :p
Har du gjort något framsteg? Japp det har jag
Har du haft alla rätt på ett prov?  Tror jag nog inte haha :p

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? Japp
Har du förlorat en vän? Kan man väl säga ja
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Yes
Har du gått bakom ryggen på en vän? Nej tror jag inte
Har du ljugit för en bästavän? Hehe ja ;)
Har du många killkompisar? Ja ett par stycken iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0