Sjuk dröm :s

Sitter här en liten stund! :) Är inte lika trött idag:p Så lite ska jag faktist försöka göra :) Som t.e.x dammsuga.. ;) Haha.. Vakna för inte så länge sen, och drömde värsta sjuka drömmen :S Typ att jag körde en bil, med en gubbe och tant i, och så krocka vi, och jag dog :S Tanten gjorde det oxå.. Så vi blev spöken. Kommer ihåg att jag försöte rnga 112, och hade värsta paniken, för visste inte själv att jag var död.. Men fick lova att ringa upp hela tiden för ajg fick inte prata med nån när jag kom fram. Såg min egna kropp oxå. Det var jätte läskigt :s Men jag och den där tanten gick därifrån tillsammans, och gick in i ett hus. :S. Och där inne blev jag först jätte rädd, för det kom två st pojkar, kanske 10 år lr nåt, och jag trodde att dom var spöken ;P Men sen kom jag på att vi oxå var det haha. Iaf, så lekte vi lite med dom pojkaran, sen gick vi och la oss i 2 sängar i rummet bredvid. Och somnade.. Sen vaknade jag, (i drömmen) av att en flicka gick i hallen på övervåningen. Då frågade ajg om hon oxå var ett spöke, hon bara: Nej? Så hon levde tydligen och forstatte bara vidare :S. Sen så gick jag och den där tanten ner på nedervåningen, och där hade "frun" i huset bakat en massa ;). Så vi gick och åt utav det. Men det var värsta konstigt att äta, jag kommer ihåg att jag fråga den där tanten om vi verkligen kunde äta, och hon sa: Nej egentligen ska vi väl inte kunna, men vi kan ju testa, och så gjorde vi det. Det var muffins, chokladkakor och sånt :p Det var jätte svårt att äta, asså det gick typ inte, men ändå så gick det :S Det tog jätte lång tid på nåt sätt. Helt sjukt :S Haha, vet inte om ni fatta så bra men :p  Men höres senare, Ha det! :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Kikar in och önskar dig en fin dag!

2009-12-17 @ 13:40:47
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0