Snö :D

Idag så snöar det :D Hoppas bara att snön håller sig kvar nu :) Så tråkigt med jul utan snö!
Har varit hemma idag igen.. Orkar inte med skolan just nu! Men ska försöka dom här sista dagarna innan jul, och sen nästa år är det hårt arbete som gäller ;) Tar ju fan studenten! Och vill inte gå ut med en massa IG:n.. Ska plugga upp dom där jäkla Igkurserna jag har, så blir det att jag bara får i IG i matte b :p För jag klarar helt seriöst inte av den kursen :S Hur mkt hjälp jag än får.. Så ska ta den efter studenten, så jag kan få professionel hjälp hehe :p Kan behövas :D Tänkte oxå ta engelska C kursen :) Kunskap är makt som man brukar säga! :D haha nej jag skojja bara, men allvarligt talat så stämmer det. :) Har iaf kommit på på ett ungefär vad jag ska läsa sen när jag pluggar vidare, så det känns ju skönt :) Har ju haft nästan panik över att jag inte vetat vad jag ska göra.. Men nu tror jag att jag vet åtminstonde! :) Men först blir det att jobba (förhoppningsvis), och plugga upp mina betyg. Annars kommer jag nog inte in på
något universitetet :P
Menmen. Ska hitta på något att göra nu :) Ha det så bra :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mkt intressant :)

2009-12-14 @ 14:05:50
URL: http://mallizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0