Dag 01- om mig

Ja då ska jag alltså berätta om mig själv.
Jag skulle väl säga att jag är 19årig tjej som drömmer om en karriär långt ifrån den man skaffar sig här där jag bor. En utav mina största drömmar är alltså att flytta. Jag vill utbilda mig till språkvetare, därav mitt spanska pluggande.  Jag har en pojkvän som jag älskar väldigt mycket, och tillsammans( eller ja det är egentligen hans) har vi en svart katt som är min största favorit. Vi bor ihop i en tvåa, vilket är mysigt som fan. Mitt emot mig bor min syster, som snart flyttar och då flyttar min yngsta syster in.

Jag är en sån där som oroar mig väldigt mycket, men försöker lära mig att leva för stunden. Tex jag har panik över framtiden, tycker att saker och ting tar alldeles för lång tid, vilket gör att min plan inte håller. Jag vill ju vara på toppen av karriären nu haha.

Jag älskar att läsa bloggar. Jag gör det varje dag. Jag är den som har mest koll av alla jag känner haha. Lite pinsamt kanske.

Jag gick hotell& restaurangprogrammet, vilket just nu känns som mitt största misstag någonsin tror jag. Ångrar verkligen mitt val, men just då kändes det rätt. Håller just nu på och pluggar upp mina betyg så att jag kan komma in på högskola. Tycker att utbildning är väldigt viktigt.

Bryr mig väldigt mycket om mina nära och kära, oftast mer än vad som är bra, har jag fått höra hehe.
Men det är bara sån jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0