Mödan värt!

Fick hem mitt slutbetyg idag vilket jag är riktigt glad över :) Så ska kopiera det imorgon och skicka in till komvux! Sen den 17 januari blir det att börja plugga spanska som en idiot! Vi funderar på att flyta ifrån mora när jag är klar. Känner verkligen att det inte finns nånting kvar här längre. Så varför bo kvar? Familje och sånt kommer man träffa ändå om man vill! Och det är nu man ska ut och se sig om, sen kan man flytta tbx igen när man blir äldre om man känner för det.
Nej jag känner verkligen att jag är påväg åt rätt håll här i livet och det känns så fantasktiskt jävla bra. Och allt är min egen förtjänst :) Ingen annans. Och det gör mig ännu gladare. Allt går bara du verkligen verkligen vill. Och det är bara du själv som kan se till att det är mödan värt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0