Oriflame

Ska på oriflamemöte kl 6 ute i byhålan. Mötet kommernog bli kul, jag hoppas på att jag är bästa säljande igen haha. :) Alltid kul med uppmuntran. Det ända jobbiga är att jag inte riktigt vet hur jag ska t amig dit. Nackdelen med att inte ha körkort ute på vischan. Du är fast i ditt hus (lght). Visst går det bussar, men inte när du kan åka med dom om du förstår vad jag menar. Jag ska vara där kl 18, och det går tydligen en buss tjugo i 5. Skit bra tid. Så fixar det sig inte emd skjuts måste jag strunta i mötet.. Som vanligt.

Bjuder på en bild av min lilla travhäst :)


Kommentarer
Postat av: Sari

Så sött! :)

2010-12-30 @ 07:34:55
URL: http://reborn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0