Så jävla mkt bättre

Att inte veta, men ändå ha full koll. Jag vet precis vad jag vill, men inte om jag kommer kunna göra det. Vad ska man offra, vad offrar man inte? Vilka är värd dig, vilka som inte är det vet du.Det är så konstigt allting. Och ja.. Jag vet inte.

Att man kan bli så irriterad på människor. Jag har bara lust att skrika JA MEN ÄR DU SÅ JÄVLA MKT BÄTTRE SJÄLV ELLER? Nej det är du inte. Och att du inte ens förstår det. Vissa förstår ingenting. Och jag är inte den personen som lägger min energi på att arumentera emot människor, jag låter dom tycka precis som dom vill. Kan det kanske verka som, men inombords håller jag på att explodera för att jag blir så TRÖTT. Hur orkar alla med sig själva egentligen? Jag hade inte gjort det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0