skola

Länge sen jag uppdatera nu men kan inte direkt säga att jag har haft någon lust. Skolan började idag igen och fyfan va skönt det känns helt ärligt! Idrott första lektionen och jag var med för första gången i trean typ :S. Ska fortsätta vara med varje gång nu. Mkt skönare så. Hellre att jag börjar dagen med ett gympapass, än att sova längre och vara seg hela jävla dagen. Har oxå bestämt mig för att börja träna nu då. :) På gym + pass. Ska bli ksönt, och har äntlgien råd nu när jag slutat röka.. Gick hem från skolan, och fyfan vilken skillnad det var från när jag rökte! Det var ju skönt att gå :O ;) Men ska väl återgå till ordningen som det heter haha. ;) höres! :) <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: haha du kanske kan föreställa dig en 16årig tjej som är en aning överviktig och har långt brunt hår?;)

2010-01-11 @ 20:02:14
URL: http://alittlebitheavy.blogg.se/
Postat av: Anonym

uppdatera mer!

2010-01-14 @ 22:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0