Studenten

Har lite smått ångest över vad som händer efter studenten. Vill ju härfrån, det har lixom varit min största dröm ända sen jag flytta hit typ. Men jag vet inte om jag vågar! Vet att om jag gör det så blir det att jag sticker helt själv. Alla andra är ju så jävla "man ska bo med hela sin familj på samma ställe som man växte upp, och hela familjen ska jobba på samma ställe" känns det som. Det är ingen som vågar nåt nytt, och iofs så vet jag inte heller om jag gör det, men jag har iaf tankar på det... Varför varför varför skulle man flytta hit? Funderar att ta ett sommarjobb på ett väldigt populärt turistställe längre ner i sverige, och prova på lite. Tror att det skulle bli bra. Jätte bra faktist.

Kommentarer
Postat av: Naima

Jag undrade bara , tänkte läsa lite om dig men hittade knappast något frågor & svar ställe . :/



Kram // Naimaifinland

2010-01-06 @ 15:30:55
URL: http://naaimas.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag håller med! vissa människor är bara för tråkiga :O Jag ska också flytta, vill inte bli fast haha! :D Att åka utomlands & jobba skulle vara en kul grej&då utvecklas man också! :D

2010-01-06 @ 17:05:14
URL: http://mallizan.blogg.se/
Postat av: wictoria

Gör va du vill man lever ju bara en gång! :-)



sv; Den är så bra! Lyssnar på den nonstop här :D haha, har du också dragit en vurpa i vinter? :'D så hemskt! haha

2010-01-06 @ 17:59:28
URL: http://wictoriawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0