What you wore today

Just nu har jag på mig mjukisbyxor, raggsockor, svart linne och en kofta. Det är så fruktansvärt kallt här inne :S Ska snart byta om, det blir svarta leggings, och en beige tröja hade jag tänkt. Sedan eftersom jag ska jobba, blir det att byta om igen, och då blir det svart skjorta, svarta byxor och sedan ett Mörkbrunt förkläde hehe :)

Vill bara tala om att jag är världens lyckligaste tjej just nu! Har gått och väntat så länge, och nu är det äntligen dags! Ja, jag kom in på högskola! Fattar det knappt själv hehe :)

Så det kommer väl bli lite kaos i mitt liv ett tag framöver antar jag, med flytt osv. Måste ju lära mig hitta där nere haha, det är ju inte det lättaste, speciellt inte för mig som har så dåligt lokalsinne.. Jaja, jag lär mig :)

Kramis på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0