Ålder.

Kom hem nyss från gymmet och har precis ätit lunch. Fast är fortfarande hungrig! Usch vad det är jobbigt. Men sånt får man leva med, jag har bara mig själv att skylla.

Jag är så jävla trött på  typ alla människor? Jag orkar inte med en enda känns det som. Jag vill bara härifrån. Jag förstår inte hur folk klarar att bo här hela livet? Fast iofs så är det ju dom som bor här hela livet som är helt störda så dom märker det inte? Ja så är det nog. Altså helt ärligt, folk som är närmare 25 beter sig värre än vad jag gjorde när jag var 14?? Visst jag är inte mognast här i världen men jag är bara 19, och jag är 10 ggr vuxnare än vad dom är. Men jag antar att det är så, ju yngre man är desto vuxnare är man och tvärtom. Det märker jag så fort jag går på fest tex, då är det dom "vuxna", alltså 25+arna som är aspackade, medan dom yngre, typ 15- 25 är nästan nyktra. Riktigt stört.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0