Dag 06 Min dag

Min dag har varit bra men rätt händelselös. Gick upp kvart i sju och drog ut på en uppfriskande morgonpromenix. Himlen var riktigt fin och det känns verkligen att det är januari. Jag åt frukost, satt ltie vid datorn sedan åkte jag ner på gymmet. Var där i ca 1,5 h. Kör 30 min kondition och sen benpass. Åkte hem igen, gjorde lunch, åt lunch. Läste lite. Sedan kom min syster, vi tränade lite på wii active. Hon dansade lite också ;). Sedan hoppade jag in i duschen och sedan kom älskling hem. Jag började med middagen.

Har nu precis ätit middag, och ska gå ut på en promenad om ett tag. Sedan blir det kvällsfika, och klockan 21 blir det CSI.
 
Efter det är det godnatt för jag har inte fått många timmars sömn inatt!

Ska även hinna läsa lite i träningslära boken också hade jag tänkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0