Dag 07 Min bästa vän

Jag har nog inte riktigt en enda bästa vän, och det är inte samma hela tiden. Det beror lite på situationen vem som är min bästa vän måste jag nog säga. En bästa vän för mig är någon som ställer upp och alltid hjälper en, och jag har en vän för olika sammanhang om ni förstår hur jag menar? Låter kanske förvirrande men ja så är det.

Min pojkvän, han är en utav mina bästa vänner, kanske den bästa? Berättar istort sätt allt för honom, han är väl den som känner mig allra bäst som jag är nu.

Jenny, vi var bästisar förut när vi var yngre, typ 14, och jag känner att jag fortfarande har det bandet kvar till henne, fastän vi inte umgås lika mycket. Men hon är den personen man kan ringa kl 4 på morgonen när man är skitfull och bara gråter, utan att hon blir förbannad över att man har väckt henne. Och ja det händer faktiskt oftare än vad ni kanske tror haha.

Nina och jag är väldigt lika men ändå så olika. Vi har väl ungefär samma framtidsdrömmar, och vi båda vill flytta härifrån. Det är med henne jag berättar om min framtid och frågar om råd för att komma dit. Båda älskar även att dansa haha. Men ja det finns ju vissa saker vi är helt olika på också.

Malin, min storsyster, vi var mycket mer nära varnadra förut än vad vi är nu, men hon är endå än utav dom jag litar på mest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0