Dag 10 Det här hade jag på mig idag

Jag har haft på mig tre olika "outfit's" idag. Brukar inte det men ibland haha. Skämtåsido alltså.

När jag vakna imorsse satte jag på mig ett par svarta leggings med knappar på sidorna nere vid anklarna. En vit tröja med spets på axlarna. Ja det var istort sett det.

Sedan tränade jag en stund, och ja då hade jag på mig mina träningskläder ( surprise!) Svarta trekvarts"mjukisar", svart linne, vitsportbh och vitgrårosa skor.

Sedan efter duschen tog jag på mig svarta strumbyxor med mönster på, och en svart lång tröja med axeldetaljer.

Ni förväntar er såklart bilder men tyvärr. Sånt tänker jag inte på såklart då jag inte är en van modebloggerska. Kan ju visa senare om någon skulle vara intresserad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0