Dag 13 Den här veckan

Den här veckan. Det har bara hunnit gå en och en halv dag, men jag kan berätta om vad som har hänt och vad som kommer hända, det jag vet då.

Igår hade jag en liten fixar dag, bockade av två saker från min to-do list som varit ganska jobbiga att ha inom sig, nu känns det så jäkla skönt att det är utrett! Jag pluggade en hel del och jag gjorde nog itne så mycket mer som är värt att skriva om iallafall. Idag har jag pluggat lite, ska åka ner och träna efter lunchen sen vet jag inte. Imrogon ska jag plugga igen, sedan på kvällen blir det kick off för oriflame! Ska bli kul. På torsdag och fredag ska jag pallra mig ner till stan och leta reda på en bok på bibilitoket som jag behöver till spanskan, sen ska jag skriva in mig på arbetsförmedlingen också. Börjar bli dags nu. På lördag har jag inget inplanerat, men det bli relativt lugnt för på söndag har jag min första arbetsdag på ett nytt jobb. Ska bli spännande, men är redan nervöls haha.

Det är nog allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0