Dag 16 Min första kyss

Jag kommer ihåg min första kyss väl. Jag tyckte att det var så jävla äckligt minns jag, men gjorde det ändå eftersom man "skulle".

Det var på en klassfest i trean eller fyran, jag tror det var i trean. Jag var "tillsammans" med en kille i min klass som var ett år äldre och mycket mer erfaren än mig haha. Alltså jag skämms nästan bara jag tänker på det.

Vi satt iallafall i ett mörk rum tillsammans m,ed ett annat par och kysstes och så. Typ hela kvällen. Sen minns jag att när festen var slut, och vi skulle skiljas åt, kysste han mig hejdå, och då kom hans mamma precis och jag skämdes så mycket haha. Jag minns att det var vår, typ april,maj, och att solen var påväg att gå ner. Det var så romantiskt hahaha. Och jag var den lyckligaste flickan i hela världen!

Rätt gulligt nu när man tänker efter, tänk om allt i livet kunde vara så underbart, som jag tyckte att det var då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0