Helgen

Om det är någon som undrar varför jag knappt uppdaterar på helgerna så är det för att jag vill vara själv när jag gör det. Kanske låter lite stört men så är det, jag vill kunna skriva vad jag vill här och det kan jag inte om jag är själv.

Och på helgerna är jag aldrig själv känns det som, därför blir bloggen lite lidande. Men det gör ju inget? :)

Måndag morgon är det. Idag börjar spanskan också! Ska bli kul, ända problemet är att min kurslitteratur inte har kommit än, hoppas den gör det imorgon.. Annars så ska jag jobba idag., Hinner nog inte med så mycket mer. Träning + jobb. Bra måndag.

Och igår var ju första dagen på mitt nyya jobb, och jäklar vad nervös jag var innan. Höll på att börja gråta, seriöst. Men det var inte för att jag var nervös över jobbet, utan jag var nervös över bussarna. En sak ska ni veta om att bo i mora, bussarna kan du inte lita på, och dom gå på väldigt konstiga tider. Så nu vet ni det. :)

Men allt gick jätte bra:) Slapp vänta på bussen hem i 50 min, för pappa var snäll och kom och hämta mig!

Så igår var en riktigt effektiv söndag, och sånna söndagar är dom jag gillar bäst. 

Det var nog allt för en liten stund :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0