Mörkrädd

Jag sitter och funderar på vad jag ska göra ikväll. Vill bara ta det lugnt men ändå hitta på något kul. Min pojkvän ska iväg så jag blir ensam.. Vet inte om jag ska ta och bjuda över någon eller om jag bara vill vara själv. Både och känner jag just nu, men jag vet att jag kommer ångra mig lite senare om jag väljer att vara själv eftersom jag är så jäkla mörkrädd. Vi får väl helt enkelt se, kan ju alltid höra om det är någon som vill hålla mig sällskap. Om det är någon som vågar sig ut i kylan haha.

Jag förstår inte riktgit hur folk orkar vara så jävla fjantiga som dom är. Många alltså, inte alla. Vissa mer än andra..  Jag tänker aldrig någonsin vara vän med någon som kräver så mycket iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0