Nyår

Har var it lite dåligt med uppdateringen men har inte riktigt orkat. Men nu är jag tillbaks igen och är här för att stanna haha :) Det här med att ni ska lära känna mig på 30 dagar kommer jag fortsätta med idag, det blir alltså dag 4, 5 och 6 på samma dag. Dom kommer nog intekomma riktigt i ordning eftersom att på dag 4 ska jag berätta vad jag har ätit under dagen, och dag 6 ska jag berätta om min dag. Jag kommer alltså börja med dag 5, som är Vad är kärlek, men dt inlägget kommer upp om någon timme.

Kanske ska berätta lite om nyår också. Började med att jag och min pojkvän åt middag tillsammans, tvårätters, riktigt gott! Sedan kom en vän hit och vi tog oss någon öl och prata om kvällens planer med mera. Sedan önska vi varandra gott nytt år, för hon skulle vidare. Jag och älskling skulle också vidare så jag tog på mig mina nyårsklackar och vi (jag) vinglade över dit. Där var det några bekanta och jag hade det faktist väldigt trevligt. Vid halv tolv ungefär gick jag och älskling ut för att kolla på fyrverkerierna, riktigt fint var det! Sedan gick vi tillbaks till dom andra, och fortsatte festa. Kom hem relativt tidigt, kl 4 ungefär.

Hade en bra nyårsafton, men inte den bästa. Var relativt nykter vilket kändes riktigt bra dagen efter ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0