sist, först

Har haft noll inspiration idag därav den låga uppdateringen. Har inte gjort mycket alls idag. Varit irriterad bara typ. Men det är jag tydligen väldigt ofta av vad jag har fått höra? haha

Är grymt sugen på massa chips, godis, cola och typ friterade pommes och bea. Och så cigg på det också. Det är fan livet. Nej det är det inte men så jäkla gott! Fast bara ibland har jag kommit på nu. Och just ikväll hade jag verkligen behövt det där men det är inte speciellt smart av mig att äta sånt just nu. Och specciellt inte röka. Det är ju så lätt att falla tillbaka, och det vill jag verkligen inte!

I slutet av februari. JAG SKA KLARA DET.

Förresten så läste jag idag att när man går ner i vikt så försvinner oftast fettet från dom ställena man fick det på sist, först. Jaha vad kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0