Trött på folk kan man kalla det tror jag

Jag måste bara få skriva ur mig för alltså det här är mer än vad jag klarar av att hålla inom mig. Det finns vissa människor i min närhet som jag blir så jävla trött på då och då. Det är inte nära personer, jag skulle aldrig låte dom komma för nära, men dom är fortdfarande tillräckligt nära för att jag ska kunna bli galen på deras betende!

Tex en tjeej, hon sitter och klagar på att typ alla hennes "vänner" är sååå falska, och att hon funderar på att radera vissa ur sitt liv. Det som är roligt är att typ alla(!) säger att hon är falsk. Hur sjukt är inte det? Hur sjukt!?

I stort sett alla sitter och klagar om sina liv på fb mm. Jag hatar det verkligen! Förstår inte dom att det är ingen som bryr sig om hur andra mår eller? Och speciellt inte på facebook! Suck!!!!!!

Och sen folk som stressar upp sig för absolut ingenting, jag vill typ döda någon för det???????

Folk som har NOLL KOLL. Tror att det bara finns ett enda sätt att göra en sak på, fastän det finns typ 1000 sätt.
T R Ö T T på sånt!

Folk som man inte får göra vad man vill för, som hånar en för att man läser böcker ( gillar att läsa böcker), tränar, slutar röka, försöker äta sunt, vill göra nåt med sitt liv, utbilda sig tex mm. JAG HATAR DET! Det finns inget som sänker ens självförtroende så jävla mycket när någon säger "Tränar du?" "Varför läser du en bok?" Och liknande. När man verkligen hör Hånet i rösten. Att dom har svårt att hålla sig för skratt.

Nej istället ska man bara supa. Det kommer man verkligen långt på. Eller verkligen inte.

Ursäkta mitt lilla vredesutbrott men som ni kanske märker har jag väldigt fina och snälla och ja helt enkelt underbara människor i min närhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0