Tjo!




Snart är det vår, vilket känns riktigt skönt! Bort med snön nu :P

För en gångs skull händer det lite i mitt liv, vilket jag tycker är kul! Men som vanligt kommer alltid allt på en och samma gång, sen händer ingenting alls i en period. :p Jaja det är väl så det ska vara antar jag?

Var och klippte mig igår, och blev nöjd, men ibland tycker jag att frisörer är lite konsitga. Jag har snebena, och frisören klippte mitt hår i typ mittbena. Alltså inte riktgit men nästan, typ 70 % lugg på ena sidan och 30% på andra. Jag brukar ha kanske 90 - 10 lr nåt ( haha). Varför? jag tänkte inte på det medan hon klippte, utan tänkte att hon skulle väl fixa till det. Det var när jag kom hem som jag fattade att det blivit så. Håret lägger sig lixom på det sättet hon har klippt det. Men det kanske blir bättre efter att jag tvättat det, hoppas jag!? För jag passar inte i mittbena..  haha intressant lr?

Ja jag har väl inte direkt så mycket intressant att skriva just nu, och det är väl mycket anledningen till att jag inte skriver heller.

Men jag hoppas på förändringar vilket det också verkar bli. Härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0