Tjo!

Var ett litet tag sen som jag skrev nu hehe. Sorry! Ska försöka bättra mig :)

Har väl inte hänt så jätte mkt sen sist antar jag. Är snart klar med spanska steg 1. Känns skönt. Bara att börja på nästa steg efter det haha ;)

Ska ut och söka jobb imorgon tror jag. Både "vanliga" jobb, och sommarjobb. Känner verkligen att jag vill vara hemma den här sommaren. I mora alltså. Det kanske är sista gången och jag vet inte varför men det känns som att det är så jag måste göra. Magkänslan.

Jag känner verkligen att jag behöver förändring i mitt liv. Samma sak dag in och dag ut. Visst det är inte så men fortfarnde så känns det så.

Jag vill flytta i höst. Jag känner att det börjar bli dags nu, att det är meningen att jag ska göra något nytt just nu i höst. Hoppas att jag kan ordna så att det blir så. Har lite funderingar på hur och så, man får helt enkelt hoppsa på det bästa!

Det var allt för nu. Ska bättre mig :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0