tja

Hallå!

Undrar hur länge sen det var som jag blogga nu? hehe

Har nog inte hänt så mkt nytt sen sist tror jag? Har iaf fått jobb! Så kommer börja snart, det ska bli kul!

Har även börjat på LCHF dieten. Så jag hoppas på det bästa. Låter sjukt att man ska gå ner i vikt utav den, och att man aldrig behöver vara hungrig, helt ärligt har knappt varit hungrig en enda gång sen jag började med den. Började i måndags. Har iaf känt av lite biverkningar som jag hoppas snart kommer gå över. Idag har jag inte mått så jätte bra, illamående till och från och ont i magen. Men det tar ju ett tag för kroppen, och kanske framförallt magen att vänja sig vid allt fett.

Ska till rättvik på lördag, ska bli kul. :)

Vill bara berätta att den här påskhelgen som var i år, den är nog den bästa i mitt liv! Jag vet egentligen inte varför, för jag gjorde inget speciellt egentligen. Min syster var här och hälsade på, så vi umgicks en hel del, och så var jag även mkt med vänner. Och min pojkvän såklart men han är ju alltid runt omkring  mig ;) Jag vet inte varför, men så fort jag tänker tbx på den helgen så blir jag "alldeles varm inombords" lr vad man ska säga. Kommer alltid minnas den helgen. Och jag tror att mkt plus på det var det fina vädret!

Ville bara säga det :p


Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0