A book you love

En bok jag älskar är The other side of the story, skriven av Marian Keyes. Jag läste den på engelska b i skolan,alltså för typ 2-3 år sedan, och jag kommer fortfarande ihåg vissa citat från boken. Det är tre humoristiska historier ur tre olika personers synvinkel. Den handlar mycket om kärlek, men även om annat, som t. ex jobb/ karriär. Jag tycker verkligen att den här boken är bra! Och jag rekommenderar dig att läsa den, helst på engelska, eftersom det är då den skildras bäst, med citat och liknande.

Mitt absolut favorit citat från boken, som jag ibland fortfarande brukar tänka på :
What goes around comes back around, and remember how you met him, 'cause that's how you'll loose him.

Det stämmer ju??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0