Your family

Min familj består av mamma och pappa och mina tre systrar. Räknar även in min pojkvän och våran son (katt) olle i min familj :)

Mina föräldrar är fortfarande gifta, vilket som vi alla vet inte tillhör vanligheterna, dom har nu i december varit gifta i 22 år. Tänk er det, 22 år? Haha :) Min äldsta syster är 24 år, och jobbar. Min näst äldsta syster är 2 år äldre än mig, och hon pluggar. Har även fått tummnr ur och flyttat från mora ;) Min yngsta syster pluggar också, och hon är bara ett år yngre än mig.

Min pojkvän och jag har varit tillsammans i ungefär 2 och ett halvt år :) Katten är egentligen hans, men brukar säga att det är min son :) Eller snarare adoptivson. Vet att jag är lite sjuk hehe. Han är iallafall 9 år :) Och världens finaste lilla björnunge :)

Ja det var väl allt om min familj :)

Kommentarer
Postat av: BOBBY

vill ha din björnunge hihi

2011-11-30 @ 19:17:36
URL: http://mallizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0